235

dag 5 - vad är kärlek?
.
eftersom jag precis kommit hem från dendär som är kärlek för mej tänkte jag att jag kunde skriva om det, och för att jag är lite osäker på om jag kommer ha tid imorgon.. men kör på den coola stilen och tar ett tidsinställt!
nej men jag är verkligen inte expert på kärlek. långt ifrån! är totalt värdelös på det. om det nu ska va så som alla andra vill. folk klagar och säger, nej sådär kan du inte göra. nej sådär ska det inte va. nejnejnejnejnej..
och nej ni har säkert rätt. men kärlek enligt mej är när hela kroppen blir varm när man tänker på personen, när man kommer på sig själv att sitta och le bara, när man kan skicka massvis sms till varann utan att det blir jobbigt, när man sitter hemma och tänker "kan jag få träffa dej snart så jag bara kan få krama dej" och när man träffar personen kan man inte må bättre. det är en sån energikick.
sen finns det ju fler sorters kärlekar. det där va ju pojkvänskärlek. familje/vännerkärlek är så sätt och vis samma sak tycker jag. och alltihopa innefattar att man ska kunna lita på varandra också! det är kanske den viktigaste punkten.
nej men godnatt på er. taggar för fotboll om ett par timmar! (som jag tittar på när ni läser det här, hehe)


det lilla roliga i bilden är att blondinen framför mej är asplund, som jag idag spelar i samma lag som.
vi möter åff i kopparcupen eller ngt för två år sen om jag minns rätt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0