233

dag 7 - min bästa vän
.
tycker den här är lite problematiska... jag har ingen bästa vän, jag har många bra vänner. dom kompletterade varandra så bra på så många sätt. millan, evelina, linn, freja, fåk, bim, vickan, josse, denise m.fl. (har säkert missat ett par namn). har så många bra vänner som lyssnar på mej och förstår. och tycker det är bättre med flera vänner än med en! :) sen är det ingen rangordning nu, visst jag gillar dom olika mycket men alla betyder ngt speciellt i mitt liv.
vill bara tacka min älskade vän evelina för hon har ställt upp så bra för mej den senaste tiden. älskar henne över hela mitt hjärta. plus att hon har börjat blogga igen så därför ger jag henne en länk! :D

Kommentarer
Postat av: evelina ditt hjärta!!!!

Tack själv min älskade vän , du har ställt upp ganska bra du med! JAG ÄLSKAR DIG OCH TACK SÅ HJÄRTLIGT FÖR LÄÄNKEN!!!! :D <3

2010-12-07 @ 22:07:36
URL: http://evelinakindens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0