221

okej, det är söndagsmorgon och jag kör en resumé på de senaste dagarna och vad som hända skall.
okej, om jag ska säga sanningen har jag inte gjort ett skit som vanligt! hehe.
nej men i fredags sluta jag skolan för iår. jag har gått halva gymnasiet nu. fan vad sjukt! fort som jag inte vet vad har det gått, så nu är det väl bara att hänga i :)
-
hade också två månader med världens bästa kille i fredags. tiden går som sagt sjukt fort!
träffa evelina lite i fredags. hon är fiin!
igår åkte jag skidor med min kusinvitamin. firade pappa med några släktingar och vänner igår också. träffa världens finaste med ja!
-
idag fyller pappsen år! grattis! typ?
idag åker jag till fina linnie också! typ myser sönder massa med henne, åja :) stannar där tills imorgon. då ska jag hem o köra julklappsleken med mina coola tjejer! peppar lite sådär. hehe.
nej nu tänkte jag se om jag kunde göra något vettigt av lösnaglarna som ligger jämte mej.
när jag kommer hem från stan lovar jag att fortsätta med "30 dagar".
oj vad mycket text det blev....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0