209

GOTT NYTT ÅR ALLA!!! :D
känns lite fel eftersom när jag skriver det här inlägget nu är det den 22 december bara,
men hitta en årslista jag tänkte göra så jag fixar det på en gång då :)
-
1. Gjorde du något iår som du aldrig gjort förut?
Ja jag opererade mej för första (och förhoppningsvis sista) gången
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nej för jag hade inga. men iår då ni!! :)
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar iår?
Min kusin :)
4. Dog någon som stod dej nära?
farmor ♥
5. Vilka länder besökte du?
Bara Sverige, tyvärr....
6. Är det något du saknar 2010 som du vill ha 2011?
Skulle va ganska gött med mer pengar och mindre bråk nästa år kanske :)
7. Vilket datum kommer du minnas från 2010?
17 oktober ♥
8. Vad var din största framgång 2010?
Måste nog säga att jag lyckats få MVG i två slutbetyg!
9. Största misstaget?
S.... igen!

10. Har du vart sjuk eller skadat dej?
Sträckt ryggen, knöl i foten, knäskål som hoppar ur led, dödligt sjuk på höstlovet typ, halsmandel som fortfarande är svullen efter det.
11. Bästa köpet?
Min dator måste det nog vara :)
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Måste nog va bio och alla gånger jag vart ute och ätit...
13. Gjorde någonting dej riktigt glad?
Mina vänner har vart för jävla underbara det här året! de flesta iaf, saknar mina nya.
14. Vilka sånger kommer att påminna dej om det här året?
Waka waka och wavin flag - minnen ♥
15. Var du gladare eller ledsnare iår jämfört med tidigare år?
Tror nog jag har vart gladare, va ett halvår från våren till hösten av lycka, sen har jag gråtit iår som aldrig förr också. har gått lite i vågor så att säga.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit vara på tiden.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Bråkat
18. Hur tillbringar/tillbringade du julen?
Med La familia
19. Blev du kär iår?
Ja jag är kär.
20. Favoritprogram på TV?
Eftersom jag knappt tittar på TV så blir det de serier som jag tittar på iår; OC, one tree hill, cougar town, desperate housewives.
21. Bästa boken du läste iår?
Åh inte läst något förutom det vi vart tvungna i skolan, även fast jag har tänkt att jag ska görat!
22. Största musikaliska upptäckten?
Olle Hedberg, Jason Derülo mfl.
23. Något du önskade och fick när du fyllde år?
Fick lite pengar till datorn så måste väl bli det isf :p

24. Något du önskade men inte fick?
Systemkamera, Iphone, går att räkna upp hur mycket som helst!
25. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Först jobbade jag sen träna jag - sämsta födelsedagen i mitt liv.
26. Finns det något som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Som sagt - lite mindre bråk!
27. Hur skulle du beskriva din stil 2010?
"hej-jag-gillar-slappa-kläder-och-bryr-mej-inte-om-vad-någon-annan-tycker"

28. Vad fick dej att må bra?
Mina vänner
29. Vilken kändis var du mest sugen på?
Olle Hedberg - killen är ju yummy!
30. Vem saknade du?
Brassarna, Bim, alla gamla vänner som man knappt träffar längre osv.
31. De bästa människorna du träffade iår?
Måste ju typ säga ALLA mina vänner! Dom jag umgås med dagligen, dom som jag träffar ibland, dom i skolan, brassarna, alla jag träffat iår! och speciellt min pojkvän
haft ett underbart år! och ska ha en underbar kväll ni.
jag hoppas ni får det också.
och ha ett förjävla bra 2011 för det ska jag ha! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0