347

min lördag va gryym!

först åkte vickan o jag in o gick på stan ett tag.
köpte lite smink o ett par örhängen.
sen gick vi o åt på thai coconut där hon bjöd :)
efter det gick vi o köpte ischai o satte oss o vänta på att bion skulle börja.
bröderna karlsson, helt okej.
lite småkonstig men finns ju värre filmer!
efter det gick vi upp till kungsträdgården.
träffade lite vänner osådär.
oskar linnros spela, han är typ gud!
efter det träffade några sjukt saknade människor. sjukt värt!
sen va vickan o jag sjukt trötta så vi tog den tidiga bussen hem.
kom hem runt halv ett o va uppe halva natten o kolla på oc.

ligger o tittar på oc nu med o bara draaaaaar.
min sista lediga dag...
o snart är mina saknade vänner hemma :)
nej nu ska jag nog ta o duscha lite o sen kolla på oc igen, höhöö



juuuuustja, han fyller 27 idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0