Oh, but even if I fall in love again with someone else it could never be the way I loved you ♥

att ha någon vid sin sida utan att veta att den sviker.
jag behöver det.
jag behöver dej.
nästan två månader sen jag såg dej.
jag tänker inte lika ofta på dej.
men jag är fortfarande krossad.
att veta att du behandlar andra likadant som mej.
att du behandlar andra värre än mej.
det gör till en viss del ont.
o hur fan kan jag sakna dej?
vad är det att sakna?
den enda som har accepterat mej som den jag är,
kunnat prata med om exakt allting.
att allting började så himla fort,
att allt sluta ännu snabbare.

när jag tänker på dej tänker jag att du är perfekt.
men det vet jag att du inte är,
så är det verkligen dej jag tänker på?

jag saknar dej, den underbara vännen som du va....

 




 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0