Visste du...

att jag vill - spela fotboll just nu!!
att min senaste kyss - va med en väldigt bra person :)
att jag lyssnar mest på - r'n'b o svensk musik
att jag pratar -  väldigt mycket ibland...
att jag inte gillar - vissa personer.
att min första riktiga kyss - kommer jag inte ihåg.
att jag avskyr när folk snackar - om sakar de inte har en aning om
att kärlek är - för bra vissa stunder.
att jag gillar att - umgås med folk jag tkr om
att jag alltid kommer att - ha diabetes..
att jag är hemligt förälskad i - ingen alls. hemligheter är för överskattat.
att sist jag grät var - någon gång jag inte kommer ihåg.
att min mobiltelefon är - väldigt trasig så jag har min brors gamla.
att när jag vaknar på morgonen - så är det oftast väldigt tidigt.
att innan jag går och lägger mig - tittar jag alltid på hannah montana :o
att idag har jag - tagit det lugnt
att jag just nu tänker på - vad som verkligen för mej lycklig o vad jag behöver just nu.
att i kväll ska jag - söndagsmysa med allt bra på tvn!
att min första bästa vän var - anna eller aron
att jag är rädd för - mörker
att i morgon kommer jag - ta en lååååååång löparrunda!
att jag hoppas - vi flyttar.
att jag verkligen vill - sova nu!

Kommentarer
Postat av: Bim

hahahahahahahahahahhaahha du ska ut o löpa?

du ska ju fika med oss, för din mamma ska ge dig pengar ;)

så ingen löprunda lär det nog bli.

vi ska va feta imorgon vet du :L

2009-10-25 @ 18:39:03
URL: http://biiim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0