some say friends & love can't mix, but i can't help the way i feel (8)

måndag o första lovdagen!
hur skönt som helst asså :)
o den har ju inte börjat bättre än med att jag har hittat en MASSA bra musik!

då tog man ju såklart sin underbara musik o tog en löprunda.
längre än vad jag trodde den skulle bli faktiskt :o
känner mej hurtig som få :)

men jag lär väl lägga upp lite musiktips här någon gång snart om jag orkar.
men nu har jag tänkt o ta en dusch o sen städa mitt rum :)
kanske börja plugga lite också, har ju 3 prov o ett läxförhör veckan efter lovet nu ju...
jag som faktiskt trodde att lov va till att vila upp sig på men icke asså!

men nu ska jag se till att få ngt gjort :)




you make me wanna lose control


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0