i survive!!

visst, jag sa att jag skulle lägga in ett inlägg igår kväll men blev ju inte så.
tog en impulstrip till stan med denise o millan o såg på bio :)
"zombieland" tror jag den hette, ganska bra faktiskt :p
zombierna va la inte de fräschaste men filmen va rätt kylig iaf :p
nu äre snart dags för new moon o längtar ngt sjuuuukt!!

men vaknade rätt tidigt nu oså ju för att åka in till stan igen.
umgås lite små småkusinerna oså, sötnosar! :)
men blir nog inte så mkt inlägg då,
har nog rätt mkt annat att göra :p
men nog hinner jag nog slänga till lite dådå :)

egentligen är jag nog inte så sugen på att åka.
nästan fått lite nog av stan:o, armen ömmar som inåta h*lvete!!, behöver plugga actully..
men äsch, nu får man ta o gå o packa lite så man hinner...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0