GOTT NYTT ÅR

kanske lite tidigt att säga nu men aja,
kommer förmodligen inte ha tid att uppdatera ngt mer idag så.
fullt upp är de träffa orden!
men tänkte göra en såndär årsresumé iaf.
orkar inte göra ngt avancerat ändå asså.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
javisst :)
2. Höll du några av dina nyårslöften?
har aldrig haft ett nyårslöfte.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
neej inte vad jag vet om :)
4. Dog någon som stod dig nära?
hmm, nej.
5.Vilka länder besökte du?
italien o tyskland.
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?

joo
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
asså, tänker inte på några speciella datum men har MASSA minnen från året!
8. Vad var din största framgång 2009?
att orka gå upp klockan halv sex varenda morgon?
9. Största misstaget?
att jag lärt känna vissa personer :)
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
javisst vetti.
11. Bästa köpet?
LARS WINNERBÄCK BILJETTEN <3
12. Vad spenderade du mest pengar på?
kläder skulle jag tro.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
japp :)
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
my life would suck without you o almost lover
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
lyckligare
16. Vad önskar du att du gjort mer?
vågat mer,
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
snackat så mkt skit.
18. Hur tillbringar du julen?
the family
19. Blev du kär i år?
skulle man kunna säga.
20. Favoritprogram på TV?
OTH
21. Bästa boken du läste i år?
kommer inte ihåg vad jag läst ens..
22. Största musikaliska upptäckten?
spotify
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
med mitt minnen så vet jag inte.
25. Något du önskade dig men inte fick?
jahaa det fanns nog det med.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
först med släkten o sen med bim, millan o nån mer ute på ngt ställe jag inte kommer ihåg vad det heter.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
JAAA
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
som alla andra år, my own.
29. Vad fick dig att må bra?
vissa stunder med en viss person o vännerna!
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
hugo rosas
31. Vem saknade du?
massa vänner som man har tappat kontakten så med..
32. Nya personer du träffade?
klassen, vänners vänner osv.




men ha en superkväll nu alla så ses vi år 2010.
o tjejer, TAGGA NU!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0